Sportdag in september

In september was het alweer zover: de eerste sportdag van dit schooljaar. Op maandag, 21 september was het de beurt aan het 1ste, 2de en 3de leerjaar. Op dinsdag, 22 september kon het 4de, 5de en 6de leerjaar naar hartenlust sporten in de Gemeentelijke Sporthal Bergenmeers.

Natuurlijk kon ook daar Warme William niet ontbreken. Warme William biedt ons graag een luisterend oor. Maar Warme William vindt het ook zeer belangrijk om samen plezier te beleven aan sport en spel. Samen met vrienden sporten, je sportief opstellen, als groep je doel bereiken of op jouw ploegmaat kunnen rekenen: ook daar gaat Warme William voor.

Elke klas kreeg daarbij ook de uitdaging om, samen met Warme William, een originele foto te maken. Hieronder delen we met plezier de winnende foto van klas 4B.