Update maart 2021:

Beste,

Goed nieuws! We hebben een nieuwe datum. De taarten zullen geleverd worden op zaterdag 27 maart tussen 9u en 12u.
Hopelijk is het mooi weer dat weekend zodat u gezellig buiten met vrienden kan genieten van een lekker stuk taart.

Bedankt voor het geduld en jullie vertrouwen in onze school.

Vriendelijke groet
Els De Smet

(bericht ivm de taartenslag)

Beste,

Het wordt een speciaal schooljaar dat heel wat flexibiliteit vraagt van ouders, leerlingen en leerkrachten. Dat geldt ook voor de werking van het Feestcomité.

Ons streefdoel blijft om – door middel van activiteiten opgezet door een groep enthousiaste ouders en leerkrachten –  zoveel mogelijk middelen in te zamelen ten voordele van onze kinderen en de sociale gelijkheid op school te bevorderen.

Daarom zullen we dit jaar een aantal alternatieve acties opzetten, ter vervanging van andere activiteiten, die we jammer genoeg niet 100% Coronaproof kunnen organiseren.

Een eerste ‘alternatieve actie’ betreft onze TAARTENSLAG op zaterdag 21 november.

We kunnen jammer genoeg niet op school fysiek samenkomen, maar een gezellige koffieklets bij jou thuis binnen je veilige bubbel kan altijd!

Waarom dan geen lekker stukje taart serveren ten voordele van onze school?

Concreet?

U kan kiezen tussen abrikozentaart, kersentaart, appeltaart en rijsttaart.

Deze komen op €8/taart.

U bestelt uw taart(en) via onderstaand strookje ten laatste op 26 oktober.

U betaalt uw bestelling op voorhand via overschrijving

op rekening van de VZW Vriendenkring BE42 9731 3552 0754

Dus niet via de schoolrekening!!

Uw bestelling wordt op zaterdagvoormiddag 21 november aan huis geleverd door de vrijwilligers van het Feestcomité. Afhalen op school kan per uitzondering ook, op zaterdag 21 november tussen 10u en 11u.

Smakelijk!

Alvast bedankt voor uw bestelling!

Het feestcomité

Geef hier uw bestelling door:

Sorry, er kan niet meer besteld worden.