Start Mondiale week met Warme William

Op maandag 26 oktober ontmoet Warme William aan zijn bankje een juf en een leerling uit Libanon! Warme William luistert aandachtig naar hun triest verhaal. In hun stad, Beiroet, was er in augustus een enorme ontploffing die heel wat scholen vernielde. Hierdoor kunnen leerkrachten en leerlingen momenteel niet naar school. Dat vinden de juf en de gewonde leerling natuurlijk zeer jammer.
Warme William belooft een oplossing te bedenken als plots, vanuit de verte, twee lopers opduiken. Het zijn juffen van de Sportbasisschool die oefenen voor de sponsorloop ten voordele van Unicef. Warme William maakt kennis met hen en leert zo Unicef kennen!
Plots heeft hij een schitterend idee! Misschien kunnen de leerlingen van de Sportbasisschool de kinderen in Beiroet helpen!